Kajsa konstaterar: Headline Animator

fredag 7 december 2012

läsare från Mountain view, Palo Alto och Berlin m.m.

Ser ut som jag har fått följare från både Berlin i Tyskland och Menlo Park, Mountain view och Palo Alto i USA. Spännande!!
Skriv gärna en kommentar nästa gång om ni följer mig, och hur ni fann min blogg. Och HUR ni kan läsa den då den är på Svenska ;). Antar att ni använder Google translate?

Hur som helst.. Hoppas ni forsätter följa mig :D!
Ha en bra dag!

På återseende!
//K



------------------------------------------------------------------------------------


But... Please Stop Booting me from FB!

2 kommentarer:

  1. Oh, Google Translate är kul :-) Översätter verkligen ordagrant :-D Du vet nog redan att jag följer bloggen iaf ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! Haha! Den översätter ju helt "bort i natta". Haha :P :P. Ja vännen, det vet jag, tack :D! Och jag din så fort jag hinner ;). Kram <3

      Radera