Kajsa konstaterar: Headline Animator

torsdag 13 september 2012

"Nyttoresan" fortsätter...

Dagens middag 13/9 2012:

Fortsätter min "nyttoresa" och dagens middag blev:

En variant av "Pasta Carbonara".

Fullkornsmakaroner, paprika, grädde gjord på havre, lite ost, salt, peppar. körsbärstomater och bacon.

Var lite skeptisk om det verkligen skulle smaka bra med havregrädde och fullkornsmakaroner, men jag kände faktiskt ingen skillnad =)! Det smakade jätte bra, och både Annie och jag åt.

Frukosten blev idag havregrynsgröt, och ett glas vatten. Drack även vatten till middagen. På söndag har jag inte druckit mjölk på 2 veckor. Bortsett från den lilla osten jag hade i maten idag så är jag nu mjölkproduktfri! Än har det inte hänt så mycket mer än att jag (som jag sagt tidigare) fått finare och renare hy, samt mer ork. Men magen har inte reagerat värst mycket än. Men det tar nog ett tag innan magen vänjer sig med att inte få godis eller mjölkprodukter och vitt bröd m.m.

Imorn blir det ev. tacos, men vi får se. Känner mig fortfarande mätt av dagens middag så orkar inte tänka på morgondagens middag just nu.


Nu en kopp örtte för att rensa ur kroppen och tillföra massor av nyttiga antioxidanter!

På återseende....
//K




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar